I made this widget at MyFlashFetish.com.

awie punyer kawan

Saturday 23 March 2013

i'm back!!!!!!!!!!!!!

assalammualaikum!!!! hye semua!!! hahahahah....
aku mcm x percaya aku dpt masok blog aku semula..
actually aku dh lupe password.. 
bile lap top aku rosak.. aku terus x bloging..
but now... i;m happy!!!!
boleh lah aku nak mengarut n mencarut kat sini... hahahaha

ade member aku ni dah bising aku x update pape....
tp aku pon sebenarnye agak blur dh nak update ape..
like nothing special happen... 

tp ade satu bende aku nak share..
yang aku skang ni dh semester akhir...
lebih kurang 3 bulan je lg aku ade kat bumi sintok ni...
hopefully semuanya lancar.. aamin.....



k lah guys.. aku dh ngantok lah...
selamat bermimpi semua...

No comments:

Post a Comment

cer korang ushar awie punyer ni...