I made this widget at MyFlashFetish.com.

awie punyer kawan

Monday 26 December 2011

idong kembang!!!!

hahahahahha..... tanpa aku duga... aku dh ad bl0g.... org dh nak final ni dok sbok study bagai... aku dok sebok buat blog..... so, aku nak kembangkan sikit idong sebagai tande kebaanggan aku menjadi salah sowang blogger... huhuhuhuhu... aku buat blog sebb aku dh bosan kat fb yg dh jd ntah pape ntah!! twitter lak kengkawan semua bz.. ad recording lah.. g shooting lah.... susah berkawan nagn artis ni.... CURLAZZ KO SENAH!!!! hahahaha....

                                                               muke bangge!!!!!!

so kalo sesape terbace ni... meh leh jadi awiepunyer kawan..... follow me ok... ok aku dh blur nak tulis... ( td bkn main banyak lagi dlm pale otak...) @_@...

next week aku dh nak final eam tok sem 3... means tahun depan ank masok sem 4... huhuhu... rase mcm sekejap je mase berlalu... (padahal selalu dok marah2, asal lambat sgt mase berlalu..) aku dh plan nak buat ape cuti ni.. memndangkan kengkawan pon x de kat kampong...

No comments:

Post a Comment

cer korang ushar awie punyer ni...