I made this widget at MyFlashFetish.com.

awie punyer kawan

Thursday 29 December 2011

nak jugak!!! nak jugak!!!

selamat tgh pagi semua!!!!

arggg!!! mlm ni aku rase nak tgk OMBAK RINDU.... x kire!!! nak jugak!!! 
tp x de sape pon ad... member aku semua suruh download...
sumpah aku benci download2 bagai ni.... not my style.... hahahahah....


dah lah sume pelakon dalam tu aku mnt!!!  sigh~~~~



yang paling x boleh blah!!!!
most of my geng sume dah tgk!! even yg muke pecah rumah pon dh tgk.... tu yg aku x leh terima tu!! 
hahahahah... hampeh tol lah..... dah lah x dpt tgk kat panggung.... 
rase mcm LOSER GILERRR~~~~~

tp rambut aku x de lah hodoh mcm ni~~~ LOL.

so ape yg aku nak ckp kat sini.... 
x yah nak bangge sgt sebb dpt tgk ombak rindu k!!!!
hahahaha... obviously aku jelez k!!!
dah lah tgk x ajak...
at least bg r aku lepas dh tgk....
kan sharing is caring~~~

k lah guys.... aku saje nak meluahkan perasaan..... 
thnks coz sudi dgr~~~~~ nite... 


p/s : nampak sgt yg aku x de keje pepagi bute wat entry mcm ni kan..... APTB!!!! hahaha..



No comments:

Post a Comment

cer korang ushar awie punyer ni...